איך להתאים את החלונות שלך לחורף הקרוב

הכנת החלונות והדלתות בבית לתקופה הקרה של השנה תשמור על ביתך חם יותר וחסכוני יותר באנרגיה.
אנו מבינים את ההשפעה של מזג אוויר קר, שלג  וקרח (באזורים הקרים) על הבית ואת החשיבות של חלונות ודלתות בחורף. הדבר האחרון שאתה רוצה בחורף הוא אוויר קר שחודר פנימה ושחשבון החשמל שלך יעלה רק בגלל זה. הכנת החלונות והדלתות שלך מבעוד מועד לחודשים הקרים של השנה תעזור לשמור על הבית שלך חם יותר וחסכוני יותר באנרגיה.
הנה כמה טיפים כיצד תוכלו לעשות את זה:

  1. הכנה: הצעד הראשון הוא לנקות את החלונות שלך בסתיו, מה שיעזור לך לזהות כל הידרדרות פוטנציאלית. בצעו בדיקה יסודית של החלונות והמסגרות ושימו לב אם צריך לתקן משהו.
  2. בדקו אם יש חורים או פערים: הניחו פנס מסוג הלוגן סביב החלונות כדי לחפש אזורים שבהם ניתן לראות את האור מהצד השני של החלון. הקפידו לאטום את כל החריצים הקיימים עם אטימה או קצף. שמירה על חלונות נעולים סוגרת חלל שבו אוויר יכול לדלוף דרכו.
  3. הזיזו מחדש לפי הצורך: אם בבית יש מסגרות מעץ לחלונות ישנים יותר, הקפידו לבדוק אם יש זגוגיות רופפות וחלקים חסרים של זיגוג. התקינו מחדש את החלונות לפי הצורך כדי לשפר את הביצועים.
  4. שקלו טוב אם הגיע הזמן להחליף חלונות ישנים. לחלונות ישנים או לא יעילים יכולה להיות השפעה זהה על חשבון החשמל (והחימום). החלפת חלונות ישנים בחלונות חסכוניים יותר באנרגיה יכולה לעזור להפחית את חשבון החשמל והבידוד על ידי שמירה על חום בתוך הבית.

איך להתאים את החלונות שלך לחורף הקרוב 3 איך להתאים את החלונות שלך לחורף הקרוב 2

Up
×