היתרונות של מרווין

לחברה מגוון סוגי פתיחה ועיצובים שאין שני לו בעולם. לחברה קו שלם של חלונות ודלתות עץ- אלומיניום ועץ -עץ בסגנון אמריקאי כגון חלונות הרמה ( גליוטינה ), חלונות פתיחה החוצה, ודלתות הזזה או ציר פתיחה החוצה או פנימה. כמו כן יש למרווין קו מוצרים בסגנון ארופאי כגון חלונות דריי קיפ, קיפ, ציר רגיל פתיחה פנימה, חלונות הזזה, דלת "הרם והזז" ועוד.

לכל המוצרים של MARVIN איכויות ורמות גבוהות של בידוד תרמי ואקוסטי. רמות כאלה של בידוד הם לא ברי השוואה כלל למוצרים הקיימים בישראל.

זיגוג כפול הכולל מילוי גז ארגון + ציפוי פנימי LOW E סטנדרט בכל המוצרים. השילוב של הזיגוג הייחודי הזה עם העץ המבודד מביא לחיסכון של עד 30% בחשבון החימום והקירור של הבית.

החברה מעניקה 10 שנות אחריות על המוצרים, 20 שנות אחריות על הזכוכיות ועל הגימור החיצוני של האלומיניום. נתון זה בולט לטובה בהשוואה לאחריות המוגבלת והמינימלית של המוצרים המקומיים.

רשתות נגד זבובים כלולות כסטנדרט כמעט בכל המוצרים. רשתות אלה עשויות מחומרים איכותיים עם בלאי נמוך במיוחד.

החברה היחידה בישראל המשווקת מוצרים ירוקים העומדים בתקני המובילים בתחום הבנייה הירוקה.

מרווין ישראל, הינה חברה ותיקה, מקצועית ומובילה, אשר בצעה אלפי בתים בישראל, ועוסקת בהתקנת מוצרי מרווין גם במדינות אחרות כגון טנזניה, אנגולה, ספרד, ירדן, הודו ועוד.

החברה האמריקאית היחידה העומדת בתקנים האירופאים אשר עליהם מבוסס התקן הישראלי.

כל המוצרים כוללים פרופילי אלומיניום משוך עבה וחזק (בניגוד לחלק מהחברות בארה"ב ), וציפוי הפרופילים בצבע איכותי (KYNAR ממשפחת הטפלון ) הטוב מסוגו בעולם.

למרווין סדרה שלמה של מוצרים איכותיים ירוקים העומדים בתקני איכות הסביבה המובילים בעולם כגון תקן ה LEED האמריקאי. סדרה זו מכונה INTEGRITY.


Up
×