דלתות עץ מינימאל caifraime – מרווין ישראל

חברת CAIFRAME 

חברה זו  היא אחת החברות המובילות באירופה בתחום חלונות ודלתות עץ – עץ. החברה עוסקת בייצור ושיווק חלונות, דלתות, תריסים מעץ מלא במגוון גוונים ועיצובים. החלונות עשויים מעץ מובחר באיכות הגבוהה ביותר, אשר עובר ייבוש מבוקר תעשייתי וצביעה עם צבעים משובחים עמידים במיוחד תוצרת חברת סיגמא הבלגית. 

לחברה קו מוצרים מודרניים מינימליסטים מהראשונים בעולם בתחום. תחום המינימל מזוהה עם מערכות אלומיניום בלבד, אך קאיפריים הוציאה סדרת מינימל העשויה עץ. 

בשנים האחרונות גבר הביקוש לחלונות עץ בישראל מכיוון שללקוחות רבים מבינים את היתרון האדיר שיש לחלונות אלה בעיקר מבחינה האקוסטית והתרמית. היום גם ברור כי במידה והמוצר איכותי והעץ משובח וזכה לטיפול ראשוני מתאים, המוצרים יחזיקו עשרות שנים בכל מקום בארץ. 

החברה מציע מגוון צורות פתיחה ומוצרים כגון: חלונות פתיחה ודריי קיפ, דלתות הזזה, חלונות קיפ, קבועים וגם תריסי עץ נפלאים מעץ מהגוני משובח. 

חברת מרווין משווקת סוגים שונים של תריסי עץ מלא, בסגנון של פעם.
תריסי העץ מיוצרים באיטליה, ומורכבים מסוגי עץ משובחים ביותר המבטיחים עמידות ארוכת טווח גם בשמש הישראלית. 

בניגוד לחלק מהספקים האחרים, מרווין משווקת תריסי עץ רק מהעץ האיכותי ביותרמראנטיזן של מהגוני ), מה שמבטיח אמינות ועמידות מירביים בתנאי האקלים הקשים של ישראל.
חברת מרווין חרטה על דגלה לשווק רק את המוצרים האיכותיים ביותר ואינה מעוניינת לשווק מוצרים שאינם איכותיים ואינם עמידים לאורך זמן. לכן, מרווין משווקים רק את התריסים האיכותיים ביותר מהעץ הטוב ביותר תוצרת יצרנים מוכחים ומובילים מאירופה בלבד. 

ניתן להשיג בסוגים הבאים: 

  • תריסי עץ עם שלבים קבועים עם או בלי רווח קבוע ביניהם 
  • תריסי עץ עם שלבים נפתחים בדומה לתריסים של פעם 
  • תריסי עץ בסגנון צפון איטליה העשויים קורות עץ רחבות בדרך כלל בצורה אנכית 
  • תריסי גלילה חשמליים מעץ, נותנים מענה ללקוחות המעוניינים בנוחות של תריס חשמלי וגם במראה הנהדר של העץ המלא ( ראה מדור נפרד ) 
  • תריסי גלילה המותקנים בצורת "הרמוניקה " או "אקורדיון" , נפתחים אחד על השני ונאספים הצידה. 

סוגי עץ זמינים:מראנטי (מהגוני) , אלון, אורן, טיק בורמזי, טיק אפריקאי ועוד. 

Loading...
Up
×