הסיפור של מרווין

מרווין ישראל הינה מהחברות המובילות והוותיקות בתחומי היבוא, השיווק וההתקנה של חלונות דלתות ומוצרי הצללה איכותיים ממיטב היצרנים באירופה וארה"ב. מאז 1992, החברה היא הנציגה הבלעדית של MARVIN WINDOWS AND DOORS, חברה אמריקאית, שהיא אחת החברות הגדולות בתחומה בעולם. בין מוצרינו: חלונות ודלתות עץ מלא, חלונות ודלתות עץ אלומיניום, תריסי עץ ואלומיניום, צלונים חיצוניים ופנימיים, חלונות ירוקים ידידותיים לסביבה ועוד.

חברתנו שירתה אלפי בתים בישראל, והיא נהנית ממוניטין יוצא דופן של איכות שרות ואמינות. בתיק העבודות שלה תוכלו למצוא את מיטב הבתים בשכונות היוקרה של מדינת ישראל, כמו כן מספר פרויקטים מורכבים ברחבי העולם כגון אפריקה, אסיה והמזרח התיכון. לחברה אולם תצוגה מרשים בגודל של 200 מ"ר באזור התעשייה של כפר סבא, סמוך לכביש 5 ולכביש חוצה ישראל. אתם מוזמנים ליהנות ממבחר הפרויקטים והמוצרים באתר זה, נשמח לקבוע עמכם פגישת ייעוץ באולם התצוגה.

ב- MARVIN אנחנו מונעים על ידי מטרה אחת ויחידה: ליצור דרכי חיים טובות יותר.

אנו מודעים לכך שהעבודה שלנו אינה רק בבניית חלונות ודלתות טובים יותר – אלא בפתיחת אפשרויות חדשות לאופן שבו אנשים חיים, עובדים, חושבים ומרגישים בתוך חלל.

היום, לאחר משבר הקורונה, הרבה אנשים מבלים יותר זמן בתוך הבית, ואנו צריכים לתת לזה את התשובה הטובה ביותר.

חברת מרווין קיימת מ- 1912 ופועלת מאז ועד היום בחיפוש מתמיד איך לעזור לאנשים לחיות טוב יותר. אנו ממשיכים להתפתח על ידי העלאת הרף, בניית איכות, יופי ופשטות לתוך חיי היומיום של אנשים.

קרן שמש חמה, אוויר צח וחיבור לעולם הטבע יכולים לשנות באופן מיידי את מצב הרוח של הבית או המשרד. אנו מעצבים את המוצרים שלנו כדי לגרום לחיבור הזה להרגיש חלק ממנו – אפילו בחללים המאתגרים ביותר.

אנו מחויבים לעיצוב שהוא פונקציונלי ואינטואיטיבי כמו שהוא יפה. המוצרים שלנו, מעוצבים במיומנות יוצאת דופן, מספקים איכות שאפשר לראות, לגעת ולהרגיש – יופי שמביא שמחה וביצועים שעומדים במבחן הזמן.

במקום לעמוד בציפיות, אנו דוחפים את עצמנו להעלות את הסטנדרט למצוינות. בין אם אנחנו מסתכלים על עבודות עבר, מהנדסים חלונות או משפרים את ביצועי האנרגיה, אנחנו מחפשים מה אנחנו יכולים לעשות טוב יותר – ואז אנחנו מעצבים את זה.

לחברה 28,031 אפשרויות ייצור מזכוכית לחלונות ודלתות!

לגלריית בתים נבחרים

 

הצוות של מרווין

משפחת מרווין ישראל

כחברה אשר חרטה על דגלה את נושא השירות המעולה, ושמירה על רמה מקצועית סופר גבוהה, תמיד הקפדנו לגייס את העובדים הטובים ביותר שיש בנמצא.

ההשקפה שלנו תמיד הייתה שזה לא מספיק לשווק מוצרים מעולים ולייצג את החברות המובילות בעולם, עלינו לאתר ולמצוא את העובדים הטובים ביותר בתחומם, לעשות הכול כדי לגייס אותם, ולתגמל אותם בהתאם כדי שיישארו שנים רבות ויפכו לחלק אורגאני מהחברה.

רוב העובדים מועסקים אצלנו שנים רבות, חלקם אף מגיעים עד לגיל הפרישה. זה מעיד על האווירה בחברה ורמת הניהול של ההון האנושי שהוא לא פחות חשוב מרמת המוצרים המצוינים של מרווין.

אנחנו גאים בעובדים שלנו. בזכותם הפכנו להיות החברה המובילה בישראל בתחומה. 25 שנים של שרות, מקצוענות, אמינות ועמידה מאחורי המוצרים. מרווין ישראל הוקמה לפני כ-25 שנים, והתקינה חלונות באלפי בתים בישראל. אין לזה כמעט אח ורע בשום חברה פרטית אחרת בישראל בתחום.

מרווין ישראל- משפחה חמה לעובדיה, שרות מצוין ללקוחותיה.


מפיצים ברחבי ישראל

מרווין היא מהחברות המובילות והידועות בתחום, ולכן יש ביקוש למוצרינו בכל רחבי המדינה. לצורך שיפור השירות והענקת טיפול איכותי לכל לקוח בכל מקום, יסדנו רשת של מפיצים לפי אזורים גאוגרפיים.
מפיצים אלה מתגוררים באזור עבודתם, ודואגים שהלקוח יקבל יחס אישי ומהיר גם לפני וגם אחרי ההתקנה.

לקבלת פרטים של מפיץ מסוים, תוכלו לפנות אלינו:
דוא״ל: info@marvin.co.il

רשימת מפיצים
משרד ראשי ואולם תצוגה בכפר סבא
נגב צפון
נגב דרום
ערבה ואילת
ירושלים רבתי
צפון ראשי ואולם תצוגה צפון
רמת הגולן

Up
×